کوچینگ کار و تجارت
موضوع کار و تجارت موضوع بسیار گسترده ای است که دارای لایه های مختلفی می باشد : از جمله مشتری مداری – فروش – رفتارهای سازمانی – مدیریت بحران و رکود و ...
همین موارد می تواند عملکرد یک مدیر را مختل سازد به طوری که به عنوان مثال ، طبق آمار در ایران 80% زمان یک مدیر صرف مشکلات منابع انسانی می گردد و در مجموعه ی اقتصادی اعتماد کردن به هر شخصی می تواند برای مجموعه ی اقتصادی بسیار گران تما می شود بنابر این مدیر می بایستی در کنار خود مشاوری داشته باشد که با ابزارهای کاملا عملی بتواند موارد بالا را با موفقیت طی نماید .
کوچینگ کار و تجارت همراهی کردن مدیر در پیچ و خم های سازمانی می باشد و سپس به صورت تخصصی آموزش هایی در زمینه فروش با استفاده از شیوه های نوین که تمامی برندهای مشهور جهانی از آنها استفاده می کنند و همچنین روش هایی که می توانند ارتقاء بهره وری مدیر یا سازمان را در بر داشته باشد از جمله فعالیت های یک COACH در این زمینه می باشد . حضور و وجود یک COACH به خصوص در دنیای رقابت ها و تنگناهای اقتصادی امروز بسیار ضروری است و فرد COACH می تواند با استفاده از راهکارهای مناسب همراهی قوی و مناسب را با مدیر داشته باشد .
نمونه ای از آموزش های کوچینگ در کار و تجارت شامل موارد زیر می باشد :
نمونه ای از آموزش های کوچینگ در کار و تجارت شامل موارد زیر می باشد :
رديف
|
نام دوره
|
سرفصل
|
مدت دوره
|
1
|
تله مارکتینگ
|
- استراتژی مارکتینگ تلفنی
- همگام سازی با مشتری
- شناسایی هدف از راه دور
- نحوه ارتباط با مخاطب تلفنی
- روند ادامه بازاریابی فروش تلفنی
|
6ساعت
|
2
|
كارگاه انگيزه سازي در كار و زندگي
|
- آشنايي با پديده انگيزه در ذهن انسان
- ايجاد انگيزه در خود و مشتری و همکاران در جهت اهداف سازمانی
- داشتن ميل باطني در پيشبرد اهداف در زمينه هاي مختلف كارو زندگي
|
كارگاه 1روزه
(8 ساعت)
يا نيم روزه
(4 ساعت)
|
3
|
كارگاه اناگرام
(شخصيت شناسي)
استعدادیابی در خود و دیگران
|
- شناخت توانايي و نقاط منفي خويش
- جلوگيري از تكرار اشتباهات گذشته
- نحوه بهره گيري از استعدادها و توانايي هاي خويش
- تقويت و ايجاد ارتباط موثر
- شناخت نقاط قوت وضعف در شخصيت هاي گوناگون
ارتقاء شغل از طريق شناسايي توانايي هاي ذاتي
|
7ساعت
|
4
|
مارکتینگ
(دوره فروش)
|
1-پیش فرضها:
- داشتن نقشه
- نقشه همان سرزمین نیست(هر مشتری با دیگری فرق می کند)
- احترام به مدل شخصی دیگران
- انعطاف پذیری
- منابع راه حل
- شکست وجود ندارد
- ما نمیتوانیم ارتباط برقرار نکنیم
- اگر کسی به جایی رسید
- منظور مفید
2- انگیزه برای فروش:
- چرا من می خواهم بیمه بفروشم
- انگیزه مالی و...
3-شناسایی نیاز مشتری بر حسب هرم مازلو
4-ارتباطات:
- حباب حفاظتی
- ارتباط موثر
- vako
- تعریف از محل کار خریدار
- با محیط راحت باشیم
- کالیبراسیون
- ترکیب بندی جدید
- دکوپاژ
- مدیریت زمان
- ایجاد یک وضعیت خوب داخلی
- متامدلها (باور را پیدا کنیم سپس نقض کنیم
- هدف سازی(هدف را چگونه تعیین کنیم)
- تمرین تصویرسازی
- ریلکسیشن با دوره کردن تمرینها + خود را در حال فروش دیدن
|
20ساعت
|
کانون NLP ایران با استفاده از روش های موثر کوچینگ و مشارکت با COACH های فرانسوی سال هاست که مشاوره هایی را با سازمان های مختلف در این زمینه ارائه داده است عبارتند از:
جهت مشاوره و آموزش کوچینگ می توانید با شماره های 88742427 – 88741651 تماس حاصل فرمائید .